Orta Dəhliz və ya Trans–Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu (TXBNM) Çindən Türkiyəyə və eləcə də Avropa Birliyi ölkələrinə və əks istiqamətdə yük daşımalarının artırılmasına xidmət edir. Nəqliyyat dəhlizinin idarə olunması və inkişaf etdirilməsi müvafiq Konsorsiumun üzvləri tərəfindən həyata keçirilir.
Bu dəhliz üzrə hərəkət edən qatarlar yükləri Çindən Avropaya orta hesabla 10-12 günə çatdırır. Bu da nəqliyyat dəhlizinin əsas üstünlüklərindən biridir.
Orta Dəhliz vasitəsilə yüklərAvropaya iki istiqamət üzrə nəql edilir. Birinci istiqamət üzrə yüklər Gürcüstanın Poti və Batumi limanlarından keçməklə, digər istiqamət üzrə isə Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu ilə daşınır. Azərbaycanın təşəbbüsü ilə reallaşdırılan Bakı–Tbilisi–Qars layihəsi Orta Dəhliz vasitəsilə yükdaşıma xərclərini aşağı salaraq tranzit əməliyyatlarının həcminin artırılmasına xidmət edir.
Bu dəhliz Azərbaycan, Gürcüstan, Qazaxıstan, Ukrayna və Türkiyə dəmir yolu, gəmiçilik və liman administrasiyalarının iştirakı ilə 2014-cü ildə yaradılıb.
Şərq-Qərb Dəhlizinin başlandığı əsas ticarət mərkəzi.
Asiya ilə Avropanı birləşdirən strateji keçid ölkəsi.
Yük daşımalarının dəniz yolu ilə keçdiyi vacib su hövzəsi.
Bakı–Tbilisi–Qars ilə Asiya və Avropanı bağlayan tranzit ölkəsi.
Azərbaycanla Türkiyə arasında nəqliyyat körpüsü.
Avropaya çıxış verən Qara dəniz vasitəsilə əlaqələndirici ölkə.
Dəhlizin son məntəqəsi və daşımalar üçün əsas bazar.